طيف الحب

طيف الحب طيف الحب

  • 30
  • 151 مليون
يمكنك دعم القناة على موقع باتريون عن طريق هذا الرابط
www.patreon.com/tefelhob

فيديو

9:36وداعاً فيفي عبده
وداعاً فيفي عبدهعدد المشاهدات 46 ألف8 ساعات قبل
6:08تهنئة رمضان كل عام وأنتم بخير
تهنئة رمضان كل عام وأنتم بخيرعدد المشاهدات 6 ألف8 ساعات قبل
9:59طلاق شيماء سيف ومحمد كارتر ويضربها في الشارع

تعليقات

  • كل سنه وانت طيب يا مفكفك 🌙 رمضان مبارك

  • لا انا اعتقد علاء مبارك وجمال مبارك هما اللى بعتوهم وبيردوا بيه ع المشكله اللى كانت بينهم واختاروا التوقيت المناسب عشان الشبهه تبعد عنهم

  • سينرجى دى مملوكة هى والقنوات أصلا للمخابرات

  • 🌹🌷 🌹

  • اهو طلع اهو مع ايمان الحصرى يقول ان مشهد الدولارات ده مشهد من اغنيه مع واحده هنديه ..هو مش اهبل ياجماعه وذكى جدا لانه بيضرب عصفورين بحجر وبيرد بيه ع الطيار برضه يعنى بيعمل دعايه للاغنيه وبيرد بيه برضه

  • دى شغتت والله وعقلها دمروكرمش واتهترت

  • الله يرحمها

  • يالميس ياعمر اصلكم كنتم ولاد بشوات وبهوات وورثين ملاين ما انتم كمان محدثين نعمه واحد كان طبال ولعبه الكلام وانت مش عارفين جيبنك من اي داهيه مش دفاع عن محمد رمضان لا كلكم طينا وحده

  • مقتل سميرة المليان في بيت بليغ حمدي

  • مشهورة من زمان من الثمانينات

  • من اين اتت شمس البارودي بنجوميتها ؟!!! مع انها من بلدي سوريا انما سعاد نصر تتفوق عليها بالكثير الكثير

  • بحبا كتير كتير عيد ميلادي ذات يوم عيد ميلادها لكن هيه اكبر بكتير االله يرحمهما ممثلة رائعة لاتشعر انها تمثل في ادوارها ابدا ودمها مثل العسل الله يرحمها

  • مخرفه زواج العجائز من تأثيرات الوباءكورونا

  • اذكرو محاسن موتاكم 😁

  • اشاعات

  • عمو يسري لما تيجي الاقصر ابقا كلم بابا 01006927126 ولما تكلموا هتعرف مين 😂😂😂

  • يس اسماعيل

  • عجوز بتحب تصغرنفسها

  • عبد الحي اديب

  • عبد الحي اديب

  • هيا تتستاهل كل خير احلي فنانه شريهان وتستاهل كل خير

  • الله يشفيه ويعافيه

  • يارب ماتموت برمضان

  • ست كافحت وعانت والله هما الراجاله مش واضحين معاها هيا عايزه تعيش

  • هي بتقلد سوسن بدر هو ايه اللي بيحصل ده ناقصات عقل فعلا انا تحتقرتها لما قلعت الحجاب

  • مش عيب ولا حرام هيا ست احترمها جدا انها عاوزه تعيش هما اللي مش واضحين معاها وعرفي

  • ﷺ٠🌺ﷺ🌼ﷺ🌸ﷺ🌺ﷺ🌼ﷺ💮ﷺ🌸ﷺ💮ﷺ🌺ﷺ🌺ﷺ🌼ﷺ💮ﷺ🌺ﷺ🌸ﷺ🌼ﷺ🌸ﷺ🌺ﷺ💮ﷺ🏵️ﷺ🌸ﷺ💮ﷺ🌸ﷺ🌼ﷺ🌸ﷺ🌺ﷺ🌼ﷺ💮ﷺ🌺ﷺ🌼ﷺ💮ﷺ🌺ﷺ🌼ﷺ💮ﷺ🏵️ﷺ🌸ﷺ🌼ﷺ🌺ﷺ🌸ﷺ🌼ﷺ💮ﷺ🌺ﷺ🌸ﷺ للهمَّﷺ🕌🕋صَلِّﷺ🕌🕋وسَـــلِّمْﷺ🕌🕋وَبَارِكﷺْ🕌علىﷺنَبِيِّنَـــاﷺمُحمَّدﷺ🕌اللهمَّﷺ🕌🕋صَلِّﷺ🕌🕋وَسَـــلِّمْﷺوَبَارِكﷺْ🕌🕋علىﷺنَبِيِّنَـــاﷺمُحمَّدﷺ🕌🕋-اللهمَّﷺصَلِّﷺوَسَـــلِّمْﷺ🕌🕋وَبَارِكﷺْعلىﷺنَبِيِّنَـــا🕌🕋ﷺمُحمَّدﷺ-🕌🕋اللهمَّﷺصَلِّﷺ🕌🕋وَسَـــلِّمْﷺوَبَارِكﷺْ🕌🕋علىﷺنَبِيِّنَـــا🕌🕋ﷺمُحمَّدﷺ-🕌🕋اللهمَّ صَلِّﷺ🕌🕋وَسَـــلِّمْﷺ🕌🕋وَبَارِكﷺْ🕌🕋علىﷺنَبِيِّنَـــا🕋🕌ﷺمُحمَّدﷺ-❤ 💛 ❤ 💛 💜 ﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺﷺﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺﷺﷺﷺﷺﷺ💚 💚 💛 💜 ﷺﷺﷺﷺﷺﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺﷺﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺ💚 💛 💙💚💛💜💖‏​​​ ‏​​‏​.•°``°•.¸.•°``°•. `•. ﷺ ¸.•` الّۣلّۣهّۜـۣۜـۣۜمّۣ-ۣۜصۣۣۜۜـۣۜـّۣۜلّ-ۣۜعّۣۜلّۣۜـۣۜـۣۜـۜـۣۣﮱۣﻣۣۣۖۖحّۣۣۖمّۣۖـۣۖـۣـۣۨۖۛـۣـۣۖدّۣۣۖ-ۣۣۖۜوّۣۜاّۣلّۣۖ-ّۣۣۣۖۖۖۖﻣۣۣۣۖۖحّۣۣۖۖمّۣۖـۣۖـۣۖــۣۖـۣۖدّۣۣۖ🍃ﷺ٠🌺ﷺ🌼ﷺ🌸ﷺ🌺ﷺ🌼ﷺ💮ﷺ🌸ﷺ💮ﷺ🌺ﷺ🌺ﷺ🌼ﷺ💮ﷺ🌺ﷺ🌸ﷺ🌼ﷺ🌸ﷺ🌺ﷺ💮ﷺ🏵️ﷺ🌸ﷺ💮ﷺ🌸ﷺ🌼ﷺ🌸ﷺ🌺ﷺ🌼ﷺ💮ﷺ🌺ﷺ🌼ﷺ💮ﷺ🌺ﷺ🌼ﷺ💮ﷺ🏵️ﷺ🌸ﷺ🌼ﷺ🌺ﷺ🌸ﷺ🌼ﷺ💮ﷺ🌺ﷺ🌸ﷺ للهمَّﷺ🕌🕋صَلِّﷺ🕌🕋وسَـــلِّمْﷺ🕌🕋وَبَارِكﷺْ🕌علىﷺنَبِيِّنَـــاﷺمُحمَّدﷺ🕌اللهمَّﷺ🕌🕋صَلِّﷺ🕌🕋وَسَـــلِّمْﷺوَبَارِكﷺْ🕌🕋علىﷺنَبِيِّنَـــاﷺمُحمَّدﷺ🕌🕋-اللهمَّﷺصَلِّﷺوَسَـــلِّمْﷺ🕌🕋وَبَارِكﷺْعلىﷺنَبِيِّنَـــا🕌🕋ﷺمُحمَّدﷺ-🕌🕋اللهمَّﷺصَلِّﷺ🕌🕋وَسَـــلِّمْﷺوَبَارِكﷺْ🕌🕋علىﷺنَبِيِّنَـــا🕌🕋ﷺمُحمَّدﷺ-🕌🕋اللهمَّ صَلِّﷺ🕌🕋وَسَـــلِّمْﷺ🕌🕋وَبَارِكﷺْ🕌🕋علىﷺنَبِيِّنَـــا🕋🕌ﷺمُحمَّدﷺ-❤ 💛 ❤ 💛 💜 ﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺﷺﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺﷺﷺﷺﷺﷺ💚 💚 💛 💜 ﷺﷺﷺﷺﷺﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺﷺﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺ💚 💛 💙💚💛💜💖‏​​​ ‏​​‏​.•°``°•.¸.•°``°•. `•. ﷺ ¸.•` الّۣلّۣهّۜـۣۜـۣۜمّۣ-ۣۜصۣۣۜۜـۣۜـّۣۜلّ-ۣۜعّۣۜلّۣۜـۣۜـۣۜـۜـۣۣﮱۣﻣۣۣۖۖحّۣۣۖمّۣۖـۣۖـۣـۣۨۖۛـۣـۣۖدّۣۣۖ-ۣۣۖۜوّۣۜاّۣلّۣۖ-ّۣۣۣۖۖۖۖﻣۣۣۣۖۖحّۣۣۖۖمّۣۖـۣۖـۣۖــۣۖـۣۖدّۣۣۖ🍃ﷺ٠🌺ﷺ🌼ﷺ🌸ﷺ🌺ﷺ🌼ﷺ💮ﷺ🌸ﷺ💮ﷺ🌺ﷺ🌺ﷺ🌼ﷺ💮ﷺ🌺ﷺ🌸ﷺ🌼ﷺ🌸ﷺ🌺ﷺ💮ﷺ🏵️ﷺ🌸ﷺ💮ﷺ🌸ﷺ🌼ﷺ🌸ﷺ🌺ﷺ🌼ﷺ💮ﷺ🌺ﷺ🌼ﷺ💮ﷺ🌺ﷺ🌼ﷺ💮ﷺ🏵️ﷺ🌸ﷺ🌼ﷺ🌺ﷺ🌸ﷺ🌼ﷺ💮ﷺ🌺ﷺ🌸ﷺ للهمَّﷺ🕌🕋صَلِّﷺ🕌🕋وسَـــلِّمْﷺ🕌🕋وَبَارِكﷺْ🕌علىﷺنَبِيِّنَـــاﷺمُحمَّدﷺ🕌اللهمَّﷺ🕌🕋صَلِّﷺ🕌🕋وَسَـــلِّمْﷺوَبَارِكﷺْ🕌🕋علىﷺنَبِيِّنَـــاﷺمُحمَّدﷺ🕌🕋-اللهمَّﷺصَلِّﷺوَسَـــلِّمْﷺ🕌🕋وَبَارِكﷺْعلىﷺنَبِيِّنَـــا🕌🕋ﷺمُحمَّدﷺ-🕌🕋اللهمَّﷺصَلِّﷺ🕌🕋وَسَـــلِّمْﷺوَبَارِكﷺْ🕌🕋علىﷺنَبِيِّنَـــا🕌🕋ﷺمُحمَّدﷺ-🕌🕋اللهمَّ صَلِّﷺ🕌🕋وَسَـــلِّمْﷺ🕌🕋وَبَارِكﷺْ🕌🕋علىﷺنَبِيِّنَـــا🕋🕌ﷺمُحمَّدﷺ-❤ 💛 ❤ 💛 💜 ﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺﷺﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺﷺﷺﷺﷺﷺ💚 💚 💛 💜 ﷺﷺﷺﷺﷺﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺﷺﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺﷺ💚 💛 💜 ﷺﷺ💚 💛 💙💚💛💜💖‏​​​ ‏​​‏​.•°``°•.¸.•°``°•. `•. ﷺ ¸.•` الّۣلّۣهّۜـۣۜـۣۜمّۣ-ۣۜصۣۣۜۜـۣۜـّۣۜلّ-ۣۜعّۣۜلّۣۜـۣۜـۣۜـۜـۣۣﮱۣﻣۣۣۖۖحّۣۣۖمّۣۖـۣۖـۣـۣۨۖۛـۣـۣۖدّۣۣۖ-ۣۣۖۜوّۣۜاّۣلّۣۖ-ّۣۣۣۖۖۖۖﻣۣۣۣۖۖحّۣۣۖۖمّۣۖـۣۖـۣۖــۣۖـۣۖدّۣۣۖ🍃

  • عمر اديب مش اكلها من جمال مبارك

  • اختلط الحابل بالنابل وما عاد تفهم شيء

  • بوس الواو يامفكفك 😅😅😅😅😅😅

  • Tm

  • Tm

  • المسونيه سنداه يحبيبي

  • Tm

  • رمضان كريم يا طيف و كذلك مرزوق

  • ٤٧سنه يالهوي يالهوي يامفكفك شو شاف منها حتى ياخذها

  • المثل العربي يقول ان النملة لما تقرب نهايتها يطلع لها اجنحة وتطير ولاتستطيع ان تكمل فتسقط وتموت وهوه ده

  • ياسين اسماعيل ياسين يضرب ابوه ؟ يا عمدة ايه الكلام دا ؟ يا ريت فيديو على ياسين اسماعيل ياسين و اسامة انور عكاشة

  • التنين تافهين وكذابين وحابين يعملوا دعاية

  • طيف الحب السلام عليكم ورحمة الله وبركاته وكل عام وانت بالف خير اعاد الله عليك الشهر الكريم باليمن والبركات اولا اشكرك على طرحك الجميل واسلوبك الرائع وفقك الله واتمنى لك مزيد من التألق واقول لك استمر استمر استمر أنت على طرق النجاح وستواجه مشاكل وهذا دليل على وضع قدمك على درب النجاح فلا تقذف بالحصى غير الشجره المثمره انا من المدينه المنوره شفع الله نبيها بك يارب واتشرف بمتابعتك واعجابي بك وعندي قصه كنت شاهد عيان بها وكان بطلها الفنان محمود عبدالعزيز وهو يؤدي فريضه العمره في احد الفنادق ورفضت ان امد يدي لصافحته بيدي وللامانه الأدبيه والرجل بين يد الله لم يمد بدي ورفضت ولكني انا من امتنعت ان امد يدي مثل اصدقائي الذين كانوا معي وهم فرحانين بانهم امام الممثل محمود عبدالعزيز وانا للامانه اعشق تمثيله وادائه الراقي لكن ما شاهدته بعيني في شفتيه وهو بفريضه العمره ضايقني منه\ عموما تشرفت فيك اخي الفاضل واتمنى لقناتك النجاح اخوك الدكتور عبدالله

  • عاشت ايَدك قراءه راقيه

  • عاشت ايَدك قراءه راقيه

  • اللهم صلي على محمد وآله وعجل فرجهم والعن عدوهم

  • بكره حتكي لنا خبر طلاقها هههههههه

  • سوق الزواج شغال على الاخر مع العجوزات واحدة فتحت الباب والباقي خش وراها على طول معندهمش وقت يضيعوه هالة فاخر كانت عايزة تتخلص من ابنها الضال بتزويجه بس عاد ومعه طفلة مريضة عليها تحمل مسؤوليتها لأنها كانت تعرف ان ولدها مدمن ولايمكنه تحمل تكاليف الحياة الزوجية وهذا خطأ شائع.

  • فيفي عبده في المستشفى بتعمل عمليه رقصت امتى

  • كلهم عندهم دودا بتكلهم للرجال اصغر منهم والله العظيم هم مرضين عقلين

  • ايوه يا مفجفج🤣🤣🤣🤣🤣

  • 😂😂😂😂😂😂😂بمجرد اشوف العنوان اموت ضحك

  • 🤣🤣🤣🤣🤣

  • رمضان كريم عليك يا مفكفك

  • عمرو أديب رويبضة مصر وأشهر إعلامي في التطبيل والتملق والوقوف مع الظالمين

  • ههههههه انت عسل يا مفكفك تحية من المغرب

  • هي مالها الناس صارت تاكل في بعض اعوذ بلله وكله دجل وكذب ومانعرف الصدق من الكذب اختشو ياعالم استحو على دمكم الاعدا يضحكو عليكم وانتم كل مشاكلكم هايفه اتقو ربكم غيبه ونميمه وقذف حاسبو انفسكم قبل ان تحاسبو

  • مصر للجنيع وليست بلد ابوك وهو يتحكم فيها يا منى يا زكي انها ام الدنيا تجمع كل دول العربية يا زكو تبا

  • هو مش معتقل ؟!

  • ههههههههههههه على قولت المصريين . هي الحداية تحدف كتاكيت ؟ من امتى عمر اديب بقى مدافع عن الشعب ولا عن أخلاقه. كله تمثيل و تريند

  • كل شي جايزإلا جواز العجايز😂🤣😂🤣

  • رمضانكم بالصحة صوم مقبول وذنب مغفور إن شاء الله تحياتي من الجزائر

  • حلقتك القادمة تحدث عن دلال عبد العزيز

  • من جمالهم عجايز مخرفات وشباب منحر فين عيب عليها شباب مجنوو نين وعجايز منحرفات و من شب علي شيء شاب عليه داعرات والعياز بالله😳😳

    • زواج زواج وين الانحراف

    • نسيت يمكن الشباب يتزو جوهم يبغوا يورثوهم هل العجايز عندهم اموال كثيرة بس النساء مايموتو بسهوله لاتحلموا باالورث نصيحة😳😳

  • محمد رمضان ليه الجميع بيكرهوا

  • ما شاء الله تبارك الرحمن والله عمري 52 واخجل من التفكير بالارتباط الله يهديك يا هاله فاخر

  • والله بنحبك وتحية كبيرة ❤🇩🇿😘❤🇩🇿😘❤🇩🇿😘🇪🇬❤🇩🇿🇪🇬❤🇩🇿🇪🇬❤🇩🇿🇪🇬❤🇩🇿

  • اهلين من فرنساا عايزين نوصل المفككك للمليون

  • لانه غبي قلة بنات عندكم يا أهل مصر... بس شكلو طمعان فيها... يعوووووو

  • ههههههههه ع طقم اسنان

  • ظبظبني واظبظبك يا واد😂😂😂😂😂😂😂😂والله بتموت من الضحك

  • المفروض دي من القواعد ...اللاواتي لا يرجون نكاحا . صحيح زمن العجب

    • صح الغريب كيف راح تثير الطرف الثاني

  • --------------------------------------------- عبد الحي أديب ------------------------------------------------------------

  • الله يرحمه ويغفر له وحسبنا الله ونعم الوكيل على كل من ظلم

  • كل عام وانتم بالف الف خير صلاه كل ليله من شهر رمضان ركعتان كل ركعه الحمد مره والتوحيد ثلاث

  • طلع بالنهاية انو عشرة أشخاص يوسف وهبي واصدقاؤه وبديعة مصابني....ضيعوا مليار مسلم في خمسين سنة تقريبا .عليهم سخط الله وغضبه

  • حاول تبعد المايك شويه تحياتي يا مظبظب

  • ازاى يعنى عمرو اديب مشارك فى الانتاج ومسلطين بلطجيه على بعض اذا كان اللى بيتكلم مجنون فالمستمع عاقل. خليك صادق بقه فى كلامك عشان انا بصراحه بحب اسمعك بس مش حاعملك لايك

  • الشهر عليك مبارك😀 يامفكفك

  • التمثيل كله ضياع لماذا يدخلوه اصلا ثم يضيعوا

  • أحسنت تعطي الناس العبرة من الواقع . بعد حلقاتك غالبا اصلي تقربا إلى الله الذي عافانا مما ابتلاهم. اللهم لك الحمد واتمم نعمك علينا بالخيرات دنيا وآخرة

  • فعلا الذباب يعشق العفن والزباله ومستحيل يعشق الورد والريحان خلي بالكم من بناتكم واولادكم يا جماعة ما اكثر العفن الان انتشر في معظم البلدان للاسف

  • اللهم ياكريم اجعلنا من حملة كتابك العزيز حفظ وتحفيظ إلى أن نلقاك ياكريم