Sada Baby - Whole Lotta Choppas [Remix] ft. Nicki Minaj (Lyric Video)

تم نشره في 2020/10/15
Watch The Official Lyric Video For #WholeLottaChoppas (Remix) ft. @Nicki Minaj
Animated By josh.theartist
Watch The Official Video For #WholeLottaChoppas by Sada Baby - Shot by @20K Visuals ardown.info/down/pbiHqYmWuYyOz5o/fydyw.html
Stream #WholeLottaChoppas (Single): Sadababy.lnk.to/WLC
#WholeLottaChoppas on TikTok: vm.tiktok.com/ZMJBnR3Ta/
Text Sada Now: +1 (313) 241-3173
Connect With Sada Baby
Instagram: Sadababy
Twitter: skubababy
TikTok: vm.tiktok.com/ZMJBnR3Ta/
Subscribe: ardown.info/up/VA3...

Whole Lotta Choppas (Remix) Lyrics
[Nicki Minaj]
Uh
It’s the Queen Sleeze
Nine months motherfuckin’ pregnant like what
(I’m bool)
Sada waddup?
Detroit!

Ooh, lil’ nigga wanna try it
I told him Black Lives Matter, Im’a riot
Ooh, ass fat I had to buy it
Ain’t a nigga alive that’s gon’ deny it

This nigga makin’ me feel erotic
Uh, he a freak like Giannis
To be honest, I hope one day we do a play date with Adonis
Ooh! I’m bout my cake, get your bakin’ on

You don’t want that real smoke, get your vapin’ on
Egg whites, turkey bacon on
Ain’t in a restaurant, but I’m the bitch they been waitin’ on
(Tag) Gotta pop tags, bitches stuntin’ in them hand me down bags

It’s sad
Burberry plaid, you in that drip that I already had
They wanna see you do yo’ dance, do that thing poke out them pants?
If it don’t then I got plans

Bam! Just got a summertime tan
Scram! We just puttin’ dollars on yo head
Niggas violain the gang gon end up dead
Lady in the street, but a freak hoe in the bed
Choppa on him that’s my shooter in the red

Lil’ nigga cant keep my pussy out his hands
Fuck a last minute, gotta book me in advance
Been a bad girl and I’m tryna get spanked
Pretty lil’ body, but my face look stank

I be in a truck that cost your whole house
Bitches imitate me but don’t come close
If you want to celebrate the best then come toast
Bitches ain’t saying nothing, but doing the utmost

Heard he wanna chew on my edible panties
Even when I tell him see you tomorrow he can’t leave
Got the Off-White sneakers, rockin’ a tan weave
When I come out, grab Simba, it’s a stampede

[Sada Baby]
Ohh, Lil’ bitch wanna ride it
Told the bitch don’t get out her body
Hmm, get right beside me
I’ma get in that thang, get to slidin’
This bitch making me feel erotic
Huh, she gotta get on this rocket
I don’t give a fuck about her mileage
And her grandmom related to the Winans
Ohh, that’s the shit that I like
You a church girl, bitch you like Christ
Mmm, you ain’t never had pipe, least not this kind
I’m a fuck you all night, off a perc hmm
Off a perc pack, leave a bitch wit the hurt back
Go to work, where the work at
My young niggas wakin up serve that
They wanna see me do my dance
In these thousand-dollar pants
Don't disrespect me and my mans
BAM, whole lotta choppas on your ass
Scram, we just putting dollas on your head
Snitchin ass nigga gave his momma to the Feds
Lil’ Brother, big brother, Sada got the dreads
dz, Dt Sada keep the bands
Lil’ bitch can’t keep her pussy out my hands
Got a real hoodrat, Suki on my hands
I be stackin blues roll of Tookies on my ass
I be in the Bay rollin’ cookies on they ass
I be in the nellas g weed gave me his blessing
Cause Sada can’t be jealous off weed, I’m never stressin’
I can see the booty from the bottom, that thing a double decker
Let my white boy shoot that thang, he Sam Dekker
Heard you used to chew on that thing, Hannibal Lecter
Have you poppin’ all them pills like Heath Ledger
These drugs ain’t a joke, my nigga, I’m just tellin’ you
Yo manager got you on a shelf n he sellin ya



#SadaBaby #NickiMinaj #WholeLottaChoppasRemix

تعليقات

  • Whoomp! There it is!

  • 🇭🇹🇭🇹🇭🇹 Haitian entered the chat whooooshhhh

  • Ooooohhhh 0:45

  • I love TWERKING to this

  • Nicki : Enter Make every thing 10000000× time better Leave

  • ardown.info/up/Gtlt8jdoh0owJ7JLcA6TfA

  • This is HARD!!!!👌🏾

  • The graphics go hard

  • I’m here from tiktok

  • 💄noah✨beck🙀why🚗does👩‍🦲everybody😡make 😰fun✌of😭your😖neck💀what🥴the😈heck😩

  • 2 weeks is already a trend on tiktok

  • I really like this song. The remix is tight!

  • I usually sleep on Nicki but holy shit she slaughtered this

  • Eu sou a única brasileira ? Alguém please? Kkk

  • 👉💖👈amooo la canción

  • She rips Megan thee stallions flow for this song and everyone is bigging her up

  • Texas 2 the Detroit Im fuckin with that

  • “Burberry plaid, u in that drip that I already had” .. Who did it better tho? Cardi and Kulture so ion wanna hear it ✋🏽

  • Lil wayne birthed her n drake

  • You feature the Queen in your song, and Boom, the song is now hers. She kills every fucking time 😫😫♥️

  • This song makes me wanna rob a bank while doing the cabbage patch dance🤣🤣😂😂

  • Yo this Nicki verse tufffff yf

  • She really is the Queen of rap for me! Dayum!!!!

  • Nicki made this her own song!!!

  • 🔥🔥🔥🔥👌🏾 😯 Wooooooooo Ric flair GANGSHITONLY

  • soundcloud.com/kapboyy/ted-simmons-prod-kapboyy

    • ardown.info/down/Z7ByaWfQnZnay9k/fydyw.html gang

  • L

    • ardown.info/down/Z7ByaWfQnZnay9k/fydyw.html gang

  • My good sis snapped!!!

    • ardown.info/down/Z7ByaWfQnZnay9k/fydyw.html gang

  • Soo is Adonis her son name 😂😂😂😂 ?

    • Drakes sons name

    • ardown.info/down/Z7ByaWfQnZnay9k/fydyw.html gang

  • Here for Nicki 😍

    • ardown.info/down/Z7ByaWfQnZnay9k/fydyw.html gang

  • 9 month fucking pregnant like whattttt

    • ardown.info/down/Z7ByaWfQnZnay9k/fydyw.html gang

  • She messed this up so muchhh it yall know it💀💀💀 .

  • Request this on the radio fans

    • ardown.info/down/Z7ByaWfQnZnay9k/fydyw.html gang

  • From the looks of it. Nikki CANT help ANY song. Lasts TWO features, are FLOPS‼️🤷🏻‍♀️

    • Nahh this remix went higher than the original babe it’s definitely cause of her

    • ardown.info/down/Z7ByaWfQnZnay9k/fydyw.html gang

  • So aren't we gonna talk about the billboard hot 100 she pushed this song to no #40 on the hot100 the impact.

    • Its #35 not 40😬

    • ardown.info/down/Z7ByaWfQnZnay9k/fydyw.html gang

  • Small Head?

    • ardown.info/down/Z7ByaWfQnZnay9k/fydyw.html gang

  • King wil get Maha

  • Ft. Nicki Minaj should be a genre period

    • ardown.info/down/Z7ByaWfQnZnay9k/fydyw.html gang

  • 👇👇The number of likes represents the number of people who came for Nicki

    • ardown.info/down/Z7ByaWfQnZnay9k/fydyw.html gang

  • Do she know who Giannis is? I mean she know he nickname....

  • LadyHOV

    • ardown.info/down/Z7ByaWfQnZnay9k/fydyw.html gang

  • This🔥🔥 fire 🔥🔥that's all I have to say💖💫

  • Okuuuurrrrr🔥🔥🔥🔥🔥

  • This Is The Best Thing I Heard All Year😍

  • DETROIT!! LOVE IT!

  • Nicki murdered this 🔪🔪🔪

  • Nicki Minaj is pretty

  • ngl this my new favorite song

  • Hell Yeah Love this!❤🔥🎵👌

  • Nicki ate this

  • DETROIT

  • She disssssed tf out of Cardi😂 y'all got really listen 😂😂😭

    • She was dissing a lot of people in this 😂

  • I can’t stop listening to this

  • Nicki hops on song that already slaps and makes it even better 😍😍😍😍😭😭😭

  • Love❤❤❤❤❤

  • 9 months preggo but NICE! With it

  • this song has huge "I like big butts and I cannot lie" vibes. That or an 80's workout song

  • i used this beat for my freestyle 😳

  • Remember when Nicki Minaj and Drake were an item? Also Sada Baby.

  • Pov you liked this before hitting #1 on billboard

  • She finally carried a song

  • Nikki slapped the beat

  • Sounds like a gay club lol

  • Barbz Let's Go! ❤️

  • Where Detroit At??👀

  • My QUEEN i bow down to the QUEEN

  • After she have this baby she shitting on every one of u fuckers with the next two tapes necks gettin slayed

  • I'm sorry... but why this her flow on this and "pop Them tags" remind me of Karlie Redd Pop Them Tags

  • they way she didnt have to chew... and ate this up. 😧💅👯‍♀️

  • ardown.info/down/d7aEqWHQzKS6tKc/fydyw.html

  • Ayyyy

  • she really said 9 months pregnant and what about it

  • Estupenda entrada en todas tus Músicas Nicki Minaj. Eres mi favorita por lo que eres🤩🤩🤩💋💞. Greetings from Peru. Peruvian Amazon

  • Funniest rapper ever

  • She good for fucking up somebody song with her predictable bars

  • o(TヘTo)¢=🍔🧂

  • Nicki is the lyrical queen to slay every beats in every songs.

  • Sada you betterbe strapped tee grizzly brother just got out jail he looking for you. Lol handle ardown.info/down/o5ijiZmsnH6116c/fydyw.html Show us what you about homeboy lol jsjs

    • ardown.info/down/o5ijiZmsnH6116c/fydyw.html

  • This song was good already but nicki makes everything better.

    • That's why Lil Kim can't stand her...

  • They really do be ruining good songs nowadays dont they?

    • LMAO we only know this song because of Nicki

  • SHE KILLED THIS

  • Had me until the Heath ledger comment

  • The only queen ❤

  • i don’t like nicki as a person but DAMN DO SHE GOT SOME BARS😍

  • Doja Cat is really by Inspired by Nick..

  • nicki verse only here: ardown.info/down/mMiSbn6a1Ia0uJY/fydyw.html

  • nicki verse only here: ardown.info/down/mMiSbn6a1Ia0uJY/fydyw.html

  • nicki verse only here: ardown.info/down/mMiSbn6a1Ia0uJY/fydyw.html

  • nicki verse only here: ardown.info/down/mMiSbn6a1Ia0uJY/fydyw.html

  • we want a music video.

  • QUEEN OF RAP 👸🏽

  • She skates on any beat 😭

  • stop .___.

  • ardown.info/down/kMqEbGbZm7C60qs/fydyw.html

  • Yaa being mad weird in the comments . If ya don't like the fact that nicki is in fact the most successful female rap artist then leave. Like why are yaa even taking the time of day to come on here and comment negative tingz frfr just leave. It's simple. If you don't like nicki and what's she's done just leave.

  • Ugly people still be saying that she doesn't support the new upcoming artist.

  • WTF..THIS IS BAD. .SHE NEED...STOP PLEASE NIKKI..UR TIME IS OVER..Please go back to be quiet Nikki..Sada version way better ALONE..🤣🤣🤣

  • This is the best way to get happy 😁 💕 kindness

  • GoatTalk Nik. Raw

  • She's literally a goddes!!